miércoles, 19 de septiembre de 2012

Cronoescalada al dipòsit (Badalona-Vallensana)

Hola compañer@s!!!
A pesar que ya se acerca el otoño y la llega la hora de colgar la bicicleta, los más valientes siguen haciendo quedadas, salidas... y competiciones!
Gracias a un correo de Daniel, un futuro integrante de esta magnífica asociación (pendiente de revisión de su solicitud y méritos), os informamos sobre esta prueba:
La descripción de la misma es la siguiente:
"La 1a Cronoescalada al Dipòsit es durà a terme el dissabte 29 de setembre. La sortida tindrà lloc a partit de les 9 del matí a la part superior del parc de Montigalà i s’efecturà en grups de biciclistes. Els bikers recorreran els 6.8 quilòmetres que separen el parc de Montigalà del Dipòsit amb un desnivell de 415 metres positius.
El preu de l’inscripció a la 1a Cronoescalda al Dipòsit de Badalona serà de 15 euros, mitjançant transfarència bancaria al següent número de compte: 2100 3030 35 22 00310214, indicant en el concepte: Nom i Cognoms i omplint formulari d’inscripció.
El preu de l’inscripció inclou: participació + samarreta tècnica commemorativa + assegurança mèdica + diploma digital de participació + avituallament i bossa del participant."
Si quereis inscribiros pinchad aquí.
...es un pájaro, es un avión, no es Monsieur Massó...

2 comentarios:

Marcos Sanz Ramos dijo...

mmm... tiene muy buena pinta!!! yo ya subi la parte final a principios de verano y es especular, increiblemente dura.

me estoy pensando seriamente apuntarme, todo depende de como este este finde, aunque las drogas estan haciendo su efecto... la MM ha pasado factura

salud!

Medley

Rumove dijo...

Pues yo iré de animador, mi forma física está bajo cero....